...vitsi: lapinakka lääkärissä...
aua
2009-02-18 07:05:40 UTC
ugh,

Lyhyenläntä lapin-akka meni lääkäriin ja valitti...
-Aina sateellha kun kävelen, niin pillunhuulhia särkhee.

Lääkäri tutki ja sanoi että hänen täytyy tehdä pieni leikkaus.
Lääkäri otti veitsen ja leikkasi vasemmalta puolelta - ja oikealta...

-No niin- hän sanoi.
-Kokeilkaapa nyt kävelyä.

Nainen kokeili ja oliinnoissaan
-Mithä the teitthe. Ei sattunut ja kävellesshä ei huulia särje.

-Lyhensin teidän saappaanvarsia.
--
aua
"Minä tiedän kaiken ja valtaosan lopustakin."
SOS
2009-02-18 14:34:48 UTC
Post by aua
[...]
Näin huonoa lappia! Pakko korjata että muutkin ymmärtää :)

Käännetty versio:

Lyhyenläntä lapin-akka meni lääkäriin ja valitti...
-Aina satheela ku kävelen, nii vitunhuuhliin sattuu.

[...]

-Mitä sie tehit? Ei tehny kipiää ja kävelesä ei vithun satu.

-Lyhensin teidän saappaanvarsia.

t:SOS
aua