...vitsi: savolaisia...
aua
2004-08-29 09:45:04 UTC
ugh,

"Miksi Belgiassa on pedofiilejä ja Suomessa savolaisia?
- Belgialaiset saivat valita ensin.

***

Mikä on savolaisten vaakunalintu?
- Huarapiäsky.

***

Nainen tuli bussiin koira käsivarrellaan.
- Mitees lajjii hyä o? Kysyi savolaisukko.
- Se on savolaisen ja apinan risteytys.
- No jopas sattu! Sitte hää o sukkuu meil kumpaisellennii.

***

Savolainen oli saanut savannilla saaliikseen 8 notmiitä.
Toiset ihmettelivät, että mitä ihmeen notmiitä?
- Kun yritin ampunua niitä, niin ne olivat juosseet
pensaasta toiseen ja huutaneet: Notmee! Notmee!"
--
aua
"Mahdottoman minä teen heti, ihmeen tekeminen kestää tovin."
...ja spämmijarrua on...
Lume Laipio
2004-08-29 13:55:44 UTC
Post by aua
ugh,
"Miksi Belgiassa on pedofiilejä ja Suomessa savolaisia?
- Belgialaiset saivat valita ensin.
Jos ei muuta tekemistä Lohjanpellelle ole,
nii sopii haistaa vaikka paskan.
Tapani
2004-08-29 16:16:15 UTC
Post by Lume Laipio
Post by aua
ugh,
"Miksi Belgiassa on pedofiilejä ja Suomessa savolaisia?
- Belgialaiset saivat valita ensin.
Jos ei muuta tekemistä Lohjanpellelle ole,
nii sopii haistaa vaikka paskan.
Niin, miksi belgialaiset eivät harrasta seksiä päivisin.
No kun lapset ovat koulussa.

Tapsa
aua
...ja spämmijarrua on...
TapsaJ
2004-08-29 17:48:38 UTC
Post by Lume Laipio
Post by aua
ugh,
"Miksi Belgiassa on pedofiilejä ja Suomessa savolaisia?
- Belgialaiset saivat valita ensin.
Jos ei muuta tekemistä Lohjanpellelle ole,
nii sopii haistaa vaikka paskan.
Piste, piste! Vai tappeletteko ensin?
--
TapsaJ

Kova poika yrittämään, jo toista vuotta putkeen...
aua
2004-08-29 18:16:00 UTC
Post by TapsaJ
Post by Lume Laipio
Post by aua
"Miksi Belgiassa on pedofiilejä ja Suomessa savolaisia?
- Belgialaiset saivat valita ensin.
Jos ei muuta tekemistä Lohjanpellelle ole,
nii sopii haistaa vaikka paskan.
Piste, piste! Vai tappeletteko ensin?
ei savonpellestä ole miehenvastusta... edes naiselle.
...ja spämmijarrua on...
aua
2004-08-29 18:15:07 UTC
Post by Lume Laipio
Post by aua
ugh,
"Miksi Belgiassa on pedofiilejä ja Suomessa savolaisia?
- Belgialaiset saivat valita ensin.
Jos ei muuta tekemistä Lohjanpellelle ole,
nii sopii haistaa vaikka paskan.
:-)))))))))))))))... ja lisää...
=
"Mikä ei kuulu joukkoon: pankinjohtaja, säätieteilijä,
savolainen maalaisisäntä vai Neiti Aika?
- Neiti Aika. Hän on ainoa johon kannattaa luottaa.

***

savolais:
Mikä on savolaisten impotentti?
- Munakoisoo."
...ja spämmijarrua on...
Aki "Sus" Laukkanen
2004-08-30 09:52:04 UTC
Post by aua
Mikä on savolaisten impotentti?
- Munakoisoo."
Munakoesoo, Aulis, munakoesoo.
Opetteleha sie ensi huastammaa savvoo ennen ku meile alat.
--
-Aki "Sus" Laukkanen
"No Akia nyt on niin helppo raadella - senkun vaan raatelee."
aua
...ja spämmijarrua on...
Kauranne
2004-09-03 19:27:10 UTC
Post by aua
Mikä on savolaisten impotentti?
- Munakoisoo.
Pula-ajan lopun ollessa lähellä alkoi Suomeenkin virrata jos
jonkinmoisia eksoottisia vihanneksia. Päätyi niitä sitten Kuopionkin
torille. Savolainen emäntä sitten seurueelleen yhtäkin ulkomaanihmetystä
kummastelemaan:
- Kahtokee munakoesoo!
Naapurituvan emäntä tähän:
- No elkee sitte vuan herättäkö sitä...
--
Näin kirjoitti Samuli Kauranne -> samuli.kauranne /at/ hut.fi
SKV Member | SKVA Admin | http://kauranne.dyndns.org/skva/
"Muuten, oikeesti sanassa ei ole kahta e:tä."
Aki "Sus" Laukkanen
2004-08-30 09:50:20 UTC
Post by Lume Laipio
Post by aua
ugh,
"Miksi Belgiassa on pedofiilejä ja Suomessa savolaisia?
- Belgialaiset saivat valita ensin.
Jos ei muuta tekemistä Lohjanpellelle ole,
nii sopii haistaa vaikka paskan.
Samaa mielipuolta.
Aki "Sus" Laukkanen
2004-08-30 09:49:53 UTC
Post by aua
Mikä on savolaisten vaakunalintu?
- Huarapiäsky.
***
Jatkoa sarjaamme lyhyet savolaiset:
Savolaismies sai satakuntalaisnaisen avokämmenestä korvalleen
koettaessaan imarrella:
-Uottapa työ neiti haaskan näkönen.